lørdag 6. juni 2009

En søt liten gutt

Her har jeg laget to kort som er nesten like. Synes denne gutten som sitter med frosken i hånda er så søt. Stempelet er fra GCS Art Stamps. Pyntet de to kortene litt forskjellig og stempeltrykkene er forskjellig malt. Jeg har brukt blå og sort bazzill. Mønsterarkene er jeg usikker på hva er ( har vært for lite flink til å notere hva jeg bruker, så her er det ett forbedringspotensiale ! ).Noe magic mesh er også brukt som pynt. Har brukt en swivel clasps som jeg har festet med en brads. I denne henger det to charms. Jeg har trykt ut en label med en paper shaper fra Stampin' up og oppå der har jeg stemplet med stempel fra Norsk stempelblad. På det ene kortet har jeg også brukt en klips med bånd i

1 kommentar:

  1. To flotte kort fra deg igjen ;0)
    De er tøffe de henge klipsene fra Tim Holtz

    SvarSlett