fredag 31. juli 2009

Utfordring hos Dutch Dare Card Challenges

Jeg har fått forespørsel om å lage bryllupskort i grønn / offwhite. Det er så mange grønnfarger å velge mellom, at det rett å slett blir litt vanskelig å velge. Jeg har laget flere, så mottakeren skal få velge. Men her er da det ene ;


Og når jeg gikk igjennom forskjellige utfordringsblogger fant jeg ut at Dutch Dare Card Challenge har blonder som ukens utfordring. Her har jeg brukt mørk grønn bazzill og lys grønn polkadots bazzill. Stempel -og teksttrykket er fra North Stamps. Stempeltrykket er trykt ut med Nestabilities - Labels One. Blonder. Roser kjøpt på ebay. Blad trykt ut med Martha Stewart punch - branch. Charms. Pearls fra Kaiser scrapbook. Kantene er svertet med Vintage Photo fra Distress Ink.

Her ett lite detaljbilde ;



En juliklem fra Berit

2 kommentarer:

  1. Beautiful card and fabulous lace.
    Thank you for joining in the DDCC challenge this week.
    Cathy xx

    SvarSlett
  2. Beautifull card.
    Love the flowers, gorgeous image and pretty lace.
    Thanks for joining the DDCC.

    xoxo Karin

    SvarSlett