torsdag 3. september 2009

Love

De er bare så søte der de står disse to. Lurer på hva de gjør eller sier til hverandre ? *lol* Skissen jeg har brukt fant jeg hos Friday Sketchers. De hadde også en frivillig del om å bruke fargene blå og orange. Utfordringen til Stampavie and more lyder på; LOVE. Og dette stempeltrykket oser vel av kjærlighet :) Da passet det godt til en annen utfordring også som lød på Cute and Cuddly. Den fant jeg hos One Stop Craft Challenge.



På innsiden brukte jeg Clear Stamps fra Kaiser Scrapbook - Flourishes. Blomstene er trykt ut med Retro Flowers punch i to størrelser.

Baksiden ble enkel, med mitt personlige stempel.

Kortet fra en annen vinkel

Jeg har brukt hvit bazzill. Mønsterark fra Crate Paper - Little one - og fra restekassen min. Har festet en liten sløyfe øverst på "papirblonden". Blomstene er fra Prima og har fått en rondell i midten festet med brads. Det henger en charms ned fra blomsten. Stempeltrykket er fra Sarah Kay. Det er malt med Distress Ink. Kantene er svertet med Vintage Photo.

4 kommentarer:

  1. Wow! This is really beautiful. A gorgeous stamp and lovely distressing. I think the inside looks fabulous too. Thanks for sharing this with us and thank you for joining the One Stop Craft Challenge.
    Sharon xx

    SvarSlett
  2. Så flott kort - både utenpå og inni!
    Nydelig malt motiv som passer godt til ukens tema.
    Takk for at du deltar hos Stampavie and More denne uken.
    Anne -:)

    SvarSlett
  3. Beautiful card, I love your border and fabulous distressing. Thanks for joining in the one stop craft challenge.Donna x

    SvarSlett
  4. Great card!!!
    Even the inside looks so gorgeous!!!

    Thanks for joining us at stampavie and more.

    Hugs Ivi

    SvarSlett