torsdag 3. februar 2011

Blått julekort ( nr.3 )

De siste kveldene har jeg fått malt noen stempeltrykk. Ett av disse har jeg brukt på dette kortet.


Jeg skrev for ca 3 uker siden at vi hadde så myyyyye snø at det å lage julekort ikke var noe problem. Det var julestemning ute. Men nå er så å si alt forsvunnet. Og jeg synes det er godt !!

Men altså, her er kortet jeg laget






Jeg har funnet disse utfordringene som jeg kan være med på:

Crafts 4 eternity - use polka dots
Just Magnolia - going dotty
Stamp Challenge - winter something
Sketchy Colors - blått, brunt og hvitt
Sunday Sketch & Stamp - skisse

Størrelse: 15 x 15 cm

Blekk: Memories -sort. Archival Ink - coffee. Distress Ink

Stempler: Motiv - Magnolia. Tekst - Kreativ Hobby

Papir: Hvit bazzill, dots. Mønsterark fra Ladybugs & Friends og Maja Design.

Annet: Velvet ribbon fra Panduro. Snøfnugg-punch fra EK Success. Raindrops.

Andre ting: Alle kantene er svertet med Valnut Stain fra Distress Ink. Jeg har brukt Nestabilities nr four.

Da håper jeg du har en fin dag !

Klem fra Berit

5 kommentarer:

  1. Beautiful card! Thanks for joining us at C4E this week hugs x

    SvarSlett
  2. Such a cute image and love the added snowflakes!! Thanks for joining with us at Stamp Something this week!!HUGS

    SvarSlett
  3. Cute card! The colors are fabulous and your dotted paper is fabulous!
    Thanks so much for playing along with us at Just Magnolia!
    :)Kathy

    SvarSlett
  4. Åååh..nyyydelige farger og papir! Et av mine favoritt ark:)). Lekkert fargelagt Tilda og flott oppsett!:)
    Tusen takk for at du deltar hos S.C denne uken, og lykke til!:)
    Klem, Ellen

    SvarSlett
  5. Gorgeous card - I love the way you have followed the sketch through onto other sides of the card. Thanks for playing along with SS&S this time. Hugs, Claire x

    SvarSlett