fredag 28. oktober 2011

Clean and simple


Er sjeldent jeg lager ett så enkelt kort, men det ble nå slik denne gangen.
Det er jo så mange fine "clean and simple" kort, men jeg føler meg ikke helt bekvem med det.
Men det er da et julekort dette også, og ett nærmere målet !
For jeg er av de som synes det er stas å gi bort selvlaget julekort !


Jeg har fulgt en skisse hos Sunday Sketch and Stamp.
One Stop Craft Challenge har som utfordring; No Design Paper,
My Time To Craft Challenge vil se masse hvitt; Quite White og
Winter Wonderland har "Clean and Simple Christmas Card".




Inni er det også helt enkelt


Det samme med baksiden




Her har jeg bare brukt hvit og rød bazzill. "Vanlig" og med dots.
Bånd og blomster.
Teksten er fra Kreativ Hobby.
Motivet er fra hAnglar og stAnglar og er malt med Distress.
Hjertet har fått en omgang med Crakle accents.

Ønsker deg en flott fredag !

Klem fra Berit




5 kommentarer:

  1. Gorgeous card and lovely image. Thanks for playing along with SS&S this week. Hugs, Claire x

    SvarSlett
  2. what a gorgeous creation, thank you so much for sharing your beautiful work with us at the Winter Wonderland this week
    Hugs Kate xx
    PS I have some candy if you are interested :)

    SvarSlett
  3. Cute card with the Hanglar image! Thanks for joining us at Winter Wonderland for our C&S challenge this week!
    Hugs, Danielle

    SvarSlett
  4. Brilliant card!!, thank you for joining us at MTTC hope you can join us again soon x

    SvarSlett