fredag 2. desember 2011

Rosa julekort


Ikke hver dag jeg lager julekort i rosa, men det ble da ikke så dumt...eller ?

Hadde ikke noe juleark i rosa, men fant meg ett annet som passet bra.
( Og som faktisk heter Forever summer, hihi )



Har forelsket meg i denne søte jenta



Noen detaljer





Jeg har brukt hvit og rosa bazzill
Mønsterark fra Inkido
Motivet er fra Lily of the Valley, og er malt med Distress Ink refills
Teksten er fra Norsk Stempelblad
Cherryblomst, roser, roseknopper, halvperler, raindrops, perlebånd og charms
"Krystallene" er fra en lysmansjett kjøpt på Nille
Puncher fra MS og EK success

Jeg deltar på følgende utfordringer:
Sketchy Colors - Hvit og rosa
The Cutie Pie Challenge Blog - Pastel Christmas
Stampavie and more - Easel-card

Og det ble kveldens kjappe post.
Skal prøve å få litt tid ved scrappebordet mitt i helga.
Tror jeg skal prioritere det på søndag, da jeg jobber i morgen.

Da ønsker jeg deg en strålende helg !

Klem fra Berit

Random vinner av Inspirational Card Sketches # 142 :)





10 kommentarer:

  1. SOOO sweet :) Colors are lovely and all those pearls...
    Thank you for playing at ICS:)

    SvarSlett
  2. Lekkert med rosa julekort også!
    Likte "krystallene" og perlene ;)

    Du har vært flink med bloggen din i det siste! Min(e) er i dvale-modus for tida....
    men snart nytt år og nye muligheter!!!

    Ha ei fortsatt flott helg!!

    Lillesøsterklem

    SvarSlett
  3. Nydelig kort og så flott gjennomført!
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    God helg!
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Very pretty, thank you for joining in with the cutie piesxx

    SvarSlett
  5. this is so pretty love all th epink and the flowers thank you for joining us at cutie pie xxx

    SvarSlett
  6. Hei hei, så du hadde lagt deg til på bloggen min, og da måtte jeg jo se litt på din også. Så utrolig lekre kort du lager! Ikke akkurat nybegynner, som du selv sier, mener nå jeg da....
    Er forresten også Fosning!

    SvarSlett
  7. Fantastic card! Thank you for playing at ICS xx

    SvarSlett
  8. Wow denne LOTV jenta var jo bare nydelig i rosa da. Liker godt blomsteroppsatsen, snøfnugget og perleraden rundt bildet også. Tusen takk for at du deltar hos Cutie Pie og lykke til. Håper du blir med oss igjen på mandag!! Klem Bettina xx

    SvarSlett
  9. gorgeous card! I'm glad you shared it with us at Cutie Pie! Woo x

    SvarSlett
  10. Very pretty card!!!!! Fabulous Pink look!
    Thanks for joining us at Stampavie & More challenge.
    Hugs, Giò

    SvarSlett