fredag 21. august 2009

Dette ble veldig rosa...

...men det var utfordringen til One Stop Craft Challenge. De hadde fargekombinasjonen rosa og sort. Jeg fulgte skissen til Sketch Saturday som var slik:


Snudde den rundt ett hakk jeg da, så den passet bedre til stempeltrykket mitt. Rosa er heller ikke helt min greie, men det gikk da bra synes jeg. Og når det ble et "jentekort" kunne jeg ta med utfordringen til Paperminutes også.


Og inne kortet ble det helt enkelt

Har brukt rosa og sort bazzill. Mønsterark fra Basic Grey; Suffuse og Fancy Pants Design; Daydreams. Blonde og bånd. Punch fra Martha Stewart - doily lace. Spellbinders. Blomster fra Prima og roser fra ebay. Teksttrykk fa Stempelglede. Stempeltrykket er fra Tove Design - Lille engel. Kantene er svertet med Dark Brown fra Cat's Eye.

Fredagsklem fra Berit

3 kommentarer:

  1. Oh - it`s really beautiful!

    Carola X

    SvarSlett
  2. Flott kort! og innsiden hadde mange flott detaljer den også. Er jo litt svak for blonder jeg da ;o) Synes du takler rosa helt fint jeg.

    Klem fra lillesøstra di

    SvarSlett
  3. wow, what a great and beautiful card!!!!

    Hugs, Heike

    SvarSlett