søndag 23. august 2009

En sommer er over...

...men jeg holder på den litt lengre jeg da. Her er det forresten nydelig vær i dag, så jeg håper høsten kan bli like fin. Det var faktisk to utfordringsblogger som ville ha ett sommerlig kort denne uken. Det var The Pink Elephant #28 og Cute Card Thursday # 74. Fargene er tatt fra utfordringen hos Double Dutch #24; pink, brown og cream. Skissen fant jeg hos Stamp with fun #20. Og med disse fire utfordringene kom jeg frem til dette kortet



Og det ble rosa igjen :) Inni kortet ble det gjort enkelt, men følger stilen fra forsiden.


Her fra en annen vinkel

Denne søte jenten er fra en vandrepakke, så jeg vet ikke produsent. Det er malt med Distress Ink. Stempeltrykket er stanset ut med Nestabilities. Teksten er fra Stempelglede. Bazzill i fargene brun og cream. Mønsterark fra Creative Imaginations. Blomster, rondell, brads, charm og bånd. Kantene er svertet med Valnut Stain.

Klem Berit

7 kommentarer:

  1. This is gorgeous!
    Thanks for joining in with CCT :)
    Hugs x

    SvarSlett
  2. Hi Berit, such a lovely card, it's truly terrific! Thank you for joining us on Double Dutch :D

    Hugs,
    Erica

    SvarSlett
  3. fantastic card berit !!love the sweet image !! thanks for joining in our challenge.
    big hugs tina46
    swf-team

    SvarSlett
  4. Hi, such a cute and pretty card.
    Thanks for joining us at SWF.
    Hugs Mona

    SvarSlett
  5. Breathtaking beautiful card!
    ♥Dawn♥

    SvarSlett
  6. Very cute card!! Love the colors and sweet image.

    SvarSlett
  7. oh so sweet
    Ann xxx
    http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com/

    SvarSlett