søndag 27. november 2011

1. søndag i advent

Og i dag er det ikke ett julekort jeg vil vise fram,
men derimot ett konfirmasjonskort.


Cupcake Craft Challenges vil se kort til Teenage Boys, så da må jo dette passe perfekt.
Har brukt sort bazzill, mønsterark fra Teresa Frost Design, Film Strip Ribbon og Gadget Gears fra TH, tekst fra Kreativ Hobby og Motiv fra Shorty'n Friends.


Inni har jeg brukt Hanging Sign fra Tim Holtz.
Stemplet en tekst fra Kreativ Hobby på "skiltet".
På neste side har jeg brukt en tekst fra Norsk Stempelblad, Nestabilities og Gadget Gears fra TH.


Rester fra mønsterpapiret og Gadget Gears på baksiden, med mitt personlige stempel.




Da skal jeg bevilge meg en liten stund ved scrappebordet mitt.
Er ikke helt i mål med årets julekort ennå, men jeg koser meg med hvert enkelt som blir laget.

Ha en flott 1.søndag i advent

Klem fra Berit



3 kommentarer:

  1. Ooh I love this card, so great for a teenager :) Thanks for joining us this week at Cupcakes.

    SvarSlett
  2. WOW! Fabulous teen boy card and I love how you decorated the inside! Thanks or joining us at Cupcakes. keeleyxx

    SvarSlett
  3. Tøft!! ;)

    Klem fra meg til deg

    SvarSlett