onsdag 2. november 2011

Gult og svart

Ja det var fargene Sketchy Colors ville se denne uken.
Skissen jeg brukte fant jeg inne hos Cute Card Thursday.
Og da ble resultatet mitt slik




Innsiden er nogenlunde lik


Og en enkel bakside med mitt personlig stempel




Jeg har brukt sort og gul bazzill.
Mønsterark fra DCWV og Best Creation Inc.
Stempelet er fra Sweet Pea Stamps og er fargelagt med Distress Ink.
Nestabilities - Labels Eighteen.
Roser, charms-sommerfugl, rondeller, glitterlim og sølvfarget tyll.
Teksten er skrevet ut på data'n.
Kantene er svertet med Black Soot.



Takk for at DU var innom å tittet !
Ønsker deg en flott dag

Klem fra Berit

Kom på Topp 4 med dette kortet hos Sketchy Colors

5 kommentarer:

  1. Hei berit";) Tusen takk for koselig kommentar hos meg, og ja..det skjedde noe medmr linky, men nå er frosken fikste og oppe å gå igjen!;))
    Klem, Ellen

    SvarSlett
  2. just gorgeous inside and out!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    have a great day, Debxx

    SvarSlett
  3. Thank you so much for joining us at CCT
    Beautiful color combo and I love the coloring of your image
    Hugs
    michele s

    SvarSlett
  4. Wow, så stilig. Fargene passet perfekt til dette motivet!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klem, Marianne:)

    SvarSlett
  5. Lekkert kort med flotte detaljer!
    Grattis med topp 4 plasseringen hos the Sketchy Colors =)

    Klem fra lillesøstra

    SvarSlett