søndag 19. februar 2012

It's a Zoo ( animal theme ) challenge

Dagens utfordringen inne hos Gingerloft Challenge er "It's a Zoo" ( animal theme ).
På mitt første DT kort for dem har jeg brukt "Animalcollage".

Todays challenge at Gingerloft Challenge is "It's a Zoo" ( animal theme ).
On my first DT card for Gingerloft I have used "Animalcollage".


Jeg liker å pynte med papir på innsiden også.
Synes liksom ikke at kortet blir det samme hvis jeg pynter bare forsiden.

I like to decorate with paper at the inside to.
I don't think the card is the same if I just decorated the front.



Er jo litt søte disse dyrene da ?
Is a bit cute this animals ?


Jeg har brukt brun bazzill og mønsterark fra Basic Grey og TPC Studio.
Nestabilities - Classic ovals og scalloped ovals.
MS punch - branch.
Charm og bånd.
Tekst skrevet på data'n.

I used brown bazzill and Patterned Paper from Basic Grey and TPC Studio.
Nestabilities - Classic ovals and scalloped ovals.
MS punch - branch.
Charm and ties.
Text written on my PC.


Håper du kommer over og deltar i vår utfordring.
Den varer i 2 uker så du har masse av tid.
Hope you get over to participate in our challenge.
It lasts for 2 weeks so you have plenty of time.

 Utfordring / challenge:
Truly Scrumptious - All Creatures Great & Small

Ha ei flott helg !
Klem fra Berit

Whishing you a great weekend !
Hugs from Berit







1 kommentar:

  1. Kjempetøft kort i lekker design! Søt charm du har brukt og fargene står veldig godt til motivet, som jeg ikke har sett før!?

    Klem fra lillesøstra

    SvarSlett