tirsdag 14. februar 2012

Jul i februar

Årets mål angående julekort er å få laget minimum 3 i måneden,
slik at jeg kan delta inne hos Hjertebodens juleblogg.
Så langt er jeg i rute :)

Year's goal for my christmascard is to make at least 3 pr month,
so that I can participate in at Hjertbodens juleblogg.
So far so good :)

I dag har jeg kost meg inne for ute er det vind, regn og sludd.
Med en god kopp te har jeg fått noen timer ved bordet mitt.

Today i have enjoyed myself inside the house. Out it's wind, rain and sleet.
With a good cup of tea I have some hours at my scappingtable.

Og her er resultatet
And here is the result


Og som vanlig en pyntet innside
And as usual some paper at the inside


Motivet er malt med Distress Ink
The image is paint with Distress Ink


Jeg har brukt papirer fra My Scrapbook Nook - desember pakken.
De var fra Crate Paper - Peppermint collection.
Det samme er "båndet", teksten og rhinestonene.

I have'd used paper from My Scrapbook Nook - desember package.
They were from Crate Paper - Peppermint collection.
And the same is the "ties", text and rhinestones.



Utfordringer / Challenges:
ABC Christmas Challenge - C for charming
og som nevnt tidligere / and as previously mentioned Hjertebodens juleblogg.

Da er det middagslaging som står for tur til mann og barn kommer hjem.
Vi snakkes !
Klem fra Berit

Now I'm going to make dinner before my husband and child are coming home.
Take to you later !
Hugs from Berit


6 kommentarer:

  1. Lovely card! Hope you succeed in making 3 cards each month, good luck!

    groetjes, Ellen

    SvarSlett
  2. Beautiful card! thanks for joining us this week at CCC.

    SvarSlett
  3. WOW, your did a wonderful job of colouring the image!!! I love your use of the sketch, very creative! Thanks for joining us this week at CCC and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    SvarSlett
  4. Very nice card!
    Thanks for playing at Christmas Card Challenges this week.

    SvarSlett
  5. Beautiful card!! Thanks so much for playing along with us this week at Christmas Card Challenges! :)

    SvarSlett
  6. Your card is lovely. The papers that you have used are beautiful.
    Thanks for joining us at ABC Christmas.
    Carissa

    SvarSlett