onsdag 24. februar 2010

60 år

Vi har en venn som blir 60 år om noen dager. Og da må man selvfølgelig stille opp med ett kort. Er litt vanskelig å lage til "voksne" menn, men jeg håper at han liker det !
Litt utenom det jeg pleier å lage, men artig å gjøre noe litt annerledes også.

Fikk med meg ett par utfordringer på dette også.
Jeg brukte den flotte skissen til Friday Sketchers.
Paperminutes har Polka Dots som tema.
Jeg har brukt hvit bazzill. Mønsterark fra My Mind's Eye, Crate Paper og en rest. Stempeltrykket er fra en vandrepakke, så jeg vet ikke produsent. Likeså med teksten. Tallene er fra Snow Day - QK. Blomster fra Prima som har fått en dusj med Glimmer Mist. Charms og brads.
Inni har jeg også ett stempeltrykk og en tekst ( ukjent produsent )


Baksiden fikk også en tekst om vennskap og mitt personlig stempel.

Bilde fra en annen vinkel


Ønsker deg en flott dag !! Jeg skal haste på arbeid ganske snart ;)

Klem fra Berit

13 kommentarer:

  1. your card is really wonderful and so funny.
    thank you for your fab card to my sketch and take part in the friday sketchers challenge.
    hugs, bea

    SvarSlett
  2. what a funny card, thanks for showing it!

    SvarSlett
  3. Kult kort i flotte farger. Stilig å bruke stempel på innsiden også =)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  4. hi Berit!! Nice card!!
    Please look at paperminutes next time *g*

    Hugs, Heike

    SvarSlett
  5. gjennomført og kult kort til en mann,likte godt stemplet på fremsiden ...LOL

    SvarSlett
  6. Artige motiv, helt herlig ;o)

    Jeanette

    SvarSlett
  7. Ikke enkelt å lage kort til mannfolk,nei. Men du har klart det bra. Kjempefint kort!
    Ann Kristin.

    SvarSlett
  8. Nydelig kort Berit! Det blir han garantert kjempe fornøyd med!;o)
    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  9. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    SvarSlett
  10. For et stilig herrekort dette var :-) Herlige tekststempler, og nydelig pyntet.
    Ha en fin kveld :-)
    Klem

    SvarSlett
  11. flott kort:)
    jeg har noe til deg i bloggen min. ha en fin påske:)

    SvarSlett
  12. Gorgeous card what a fun image love the cool blues too hugs Pops x

    SvarSlett