søndag 21. februar 2010

En gave til mor

Denne esken var tiltenk til morsdagen, men jeg kom aldri så langt at den ble ferdig til rett tid.
Men det kommer vel flere morsdager. Kanskje kan jeg bruke den til bursdagen også.
Jeg har plukket meg ut noen utfordringer jeg kan hive meg med på.

Cupcake craft challenge: Keep It Simple
ABC challenge: O is for One Paper
Saturday challenge: Mother's day

Her har jeg brukt burgunder bazzill. Mønsterark fra Maja Design. Retroflower punch og punch fra Martha Stewart - branch. Blomster, rondeller, knapp og floss. Nestabilities - ovaler. Tekstene er fra Norsk Stempelblad.

Noen detaljbilder
Under knappen har jeg festet magneter.

Dette ble dagens lille innlegg.

Ha en fortsatt trivelig søndagskveld !!

Klem fra Berit

8 kommentarer:

  1. Hei!
    Rett og slett nydelig eske! Kan jo brukes ved flere anledninger. Fint ark, og fint pynta!
    Hilsen Ida

    SvarSlett
  2. What a beautiful little box!
    Thanks for joining us at the ABC Challenge!
    Helen x

    SvarSlett
  3. Hi Berit, corr, gorgeous box - those papers are delish!

    Thanks for joining us this week a the Secret Crafter and good luck in the draw.

    Mel X

    SvarSlett
  4. Wow for en boks. Ska si du er flink, herlig farger og detaljer....
    klem

    SvarSlett
  5. Lekker boks i flotte farger og med nydelige detaljer!

    ♥ Søsterklæm ♥

    SvarSlett
  6. For en nydelig boks,kjempe flott dekorert;0)

    SvarSlett
  7. Kjempelekker boks Berit!:)
    Nydelige farger, og kjempefint pyntet!:)

    Klem Maria

    SvarSlett
  8. Your box is beautiful! Thanks for joining us at ABC challenge this time Samantha :0)

    SvarSlett