fredag 19. februar 2010

Er lite kreativ i disse OL tider

Her går det på OL nesten dagen lang. Er veldig artig å følge med på det som skjer, uansett idrettsgren. Alt går ned i disse tider. Var kjempeartig å følge med i går da det ble 2 gull og 1 sølv til Norge :)

Men jeg hadde også lyst til å lage ett kort i går, og fikk til det sånn innimellom.
Skissen jeg brukte fant jeg hos Just Christmas and Birthday Cards. Sketchy Colors vil se fargene lys grønn - mørk grønn - rosa. Hos Our Creative Corner ville de se; Something old that's new. Både charmsen og båndet jeg har brukt er det veldig lenge siden sist jeg brukte, så det kan jeg vel putte i den kategorien ! Bånd var også utfordringen hos The Pink Elephant. Og til slutt blir jeg med hos Cute Card Thursday som har Metal Mania som tema. Ikke at jeg har så mye metall, men det er der ;)

På dette kortet har jeg brukt mørk grønn bazzill. Mønsterark fra My Mind's Eye - 29th street market ( Fresh "Brothers" Vine Scroll og Fresh "Mother" Apron Dots ) og fra Basic Grey - Morning Glory. Bånd, charms, raindrops og rose. Stempeltrykket er fra Motivet - Doraline. Teksten fra Norsk Stempelblad. Kantene er svertet med Cat's Eye - Dark Brown.


Har brukt de samme mønsterarkene inni. Stempeltrykket har jeg stemplet opp fra ei, så jeg vet ikke produsent.


Baksiden fikk restene og mitt personlige stempel.


Og bilde tatt fra en annen vinkel

Da vil jeg ønske deg ei flott helg !!

Jeg skal snart dra på arbeid, og da er denne dagen ferdig når jeg kommer hjem.

Klem fra Berit

13 kommentarer:

  1. Cute Berit! I love what you did for the inside & back of the card too! Thanks for playing along with us this week at TPE!

    SvarSlett
  2. Et lekkert kort med flotte farger og detaljer!
    Kanskje scrapping kan bli en OL-gren også? *knis*

    Klem fra søstersen

    SvarSlett
  3. Et flott kort. Du hadde jo også klart å få med deg imponerene mange utfordringer på ett og samme kort da.

    SvarSlett
  4. Super cute Berit! Thank you for playing along with us this week at The Pink Elephant!

    Betty

    SvarSlett
  5. Fantastic card! Great job on the challenge! Thanks so much for joining us this week at Our Creative Corner.

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så flotte kort du lager! Jeg er veeldig fersk, og finner mye inspirasjon rundt på bloggene! Så her legger jeg meg til som følger.
    Hilsen Ida

    SvarSlett
  7. Så flott et kort, flink du er til å dekorere alle sidene;0)

    SvarSlett
  8. Good afternoon Berit, wow what a great card, love the image and the pretty detail. Thank you for joining in with the JCBC challenge, hugs Linda x

    SvarSlett
  9. Cute card! I like it very much...

    SvarSlett
  10. gorgeous card ~such a sweet image and so much delicate detail
    thanks for using the sketch on JCBC!
    vanessa xx

    SvarSlett
  11. cute card!
    thanks for joining us at JCBC!

    xx janina

    SvarSlett
  12. Really cute! Thanks for playing at JCBC.

    SvarSlett
  13. This is adorable! Thanks so much for playing along with JCBC!

    SvarSlett