onsdag 10. februar 2010

Min første boks

Endelig har jeg fått prøve dette også, og det var jo slettes ikke så vanskelig som det ser ut til !
Fant en tutorial hos Randi som jeg fulgte. Ta en titt inn til henne å se alle de lekre eskene ( og kortene ) hun lager.
Denne esken er laget til min søster som nettopp har fylt år. Utfordringen hos Sukkersøtt var å lage et kort / prosjekt til noen du holder av.


Jeg har brukt hvit bazzill. Mønsterark fra Maja Design. Blomster fra Prima, roser, perler, perlebånd, rondeller og sommerfugl. Vinduet er en gelatinplate.
Har brukt litt glitterlim på blomstene
Blonden er festet rundt hele esken. En brads fungerer som "håndtak".
Jeg laget også ett lite kort som jeg la oppi esken. Det er laget av restene. Stempel fra Kreativ Hobby. Swirlen er malt med Dabbermaling.

Inni har jeg stemplet med svirler fra Stempelglede. Teksten er også derfra.


På baksiden er det også ett stempel fra Stempelglede pluss mitt personlige stempel.

Og til slutt esken og kortet sammen.

Ønsker alle en fortsatt flott onsdag :)

Klem fra Berit

6 kommentarer:

  1. wow så rålækker æske og kort og nydeligt dekoreret,supert

    SvarSlett
  2. Herremin.
    Nydelig.
    Kan dette være første eske, den er rålkker.
    Det grønne mønsterarket er skjønt.
    Og pynten er bare helt utrolig.
    KLem:)
    Lag mange av dissa fremover, du mestrer det perfekt

    SvarSlett
  3. Dette var bare helt nydelig, vanvittig flott med blomstrene og de nydelige fargene du har brukt;0)

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert! Og jeg er den heldige eier av herligheten! =) Blomstene er satt sammenn perfekt og fargevalget er en innertier!

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. Nydelig eske og kort du har laget!!!!!!!!!
    Ha en fin kveld!
    -klem-

    SvarSlett
  6. Nydelig eske Berit!! Flotte farger du har brukt!! Nyyyyydelig pyntet!!
    Klæm

    SvarSlett