mandag 11. januar 2010

En disig mandag

Ja så er det endelig blitt mildvær, for en liten stund. Det er regn i lufta og tåka ligger langt ned. Har fri fra arbeid i dag, så jeg skal ta meg en rufs i huset før jeg setter meg ved bordet mitt.
Men jeg har ett kort fra i går da.
Jeg har brukt denne skissen fra Cutie Sunday


A Spoon Full of Sugar ville se ; hearts og Color Throwdown ville ha fargene: regal rose - chocolate chip - dusty durango. Fargene ble vel ikke helt det samme, men det var nå det nærmeste jeg kom med mine papirer.

Her har jeg brukt brun bazzill. Mønsterark fra Pink Paislee, Adornit og Basic Grey. Hjerter fra QK. Blomster fra Prima, charms, rondeller og eyelets. Teksten er fra Norsk Stempelblad. Stempeltrykket fra Sarah Kay og det er malt med Distress Ink.

Inni har jeg brukt det samme som fremsiden. Teksten er også her fra Norsk Stempelblad.


Baksiden er enkel, med mitt personlig stempel.

Og fra en litt annen vinkel

Da ønsker jeg deg en flott mandag !

Klem fra Berit

5 kommentarer:

  1. Oi dette var lekkert. Nydelig stempel og så fint malt skjønner ikke hvordan du får det til.
    Like fint pyntet som vanlig ser jeg, artig skisse forresten.
    Tror ikke det blir noe scrapping idag er syk!
    Snufs.. Klem:-)

    SvarSlett
  2. Stilig kort!! Og så lekkert du har dekorert på alle sidene.
    Klem, Camilla.

    SvarSlett
  3. This looks like a very sweet Valentine's card! Thanks for playing in the Color Throwdown challenge with us!

    SvarSlett
  4. Wow great Card. I love it.
    Thanks for playing Cutie Sunday.
    Hugs Nadine

    SvarSlett
  5. Great work! This card is so gorgeous!
    Thanks for playing.

    Hugs Marushy

    SvarSlett