onsdag 13. januar 2010

Ett guttekort i dag

Jeg har hatt fridag i dag, og har fått meg en stund ved scrappebordet. Det har resultert i dette kortet, og jeg er godt igang med ett annet.



Jeg fikk med meg flere utfordringer på dette.

Just Magnolia : Paper Pleating ( bretting ). De blåe stripene er brettet.

Basic Grey : Photo Inspiration. Fargene blå, brun og hvit inspirerte meg.

Secret Crafter : Skisse

Simon Says : Shabby Chic. Har svertet og revet kantene og gitt det ett litt rufsete preg.

Creative Inspirations : New Year, New Products. Tekststempelet

foran og stemplene inni er nye.

Jeg har brukt brun bazzill. Mønsterark fra Basic Grey - Pheriphery: Vineyard og Zinfandel. Prima Pebbles, brads og swivel clasps. Kantene er rufset opp med Tim Holtz distresser og svertet med Valnut Stain. Teksten er fra Kreativ Hobby og motivet fra Magnolia.

Inni er det de samme papirene. Tallstempelet er fra Kreativ Hobby og det andre fra Tim Holtz.

Enkel bakside med rester fra papiret og mitt personlige stempel fra Scrapmagasinet.

Ett nærbilde av pynten


Og kortet fra en annen vinkel

Da var dagens innlegg i boks, og jeg skal snart finne senga mi. Må ta tidlig kveld for jeg skal tidlig opp i morgen !!!

Klem fra Berit

7 kommentarer:

  1. Lovely

    Thanks for joining us on SCSC :)

    Hugs Jane x

    SvarSlett
  2. Hei Berit
    dette var knallfint, kjempefint det mønstearket du har brukt. Det passa veldig bra til guttekort. Så manmge stempel trykk du har fått på et kort! kjempetøff effekt med den hengslen foran. Nydekig fargelagt var det også....
    Du får kose deg videre , klem:)

    SvarSlett
  3. Hi great card fab colours love it..thanks for joining us at SCSC.

    Hugs Christine xx

    SvarSlett
  4. wow I love this gorgeous card, brilliant colours and you perfect pleating go with Edwin so well...thank you for joining in with the Just Magnolia challenge
    Mina xxx

    SvarSlett
  5. Oh this is fabulous, love the Edwin and all the details.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Challenge.
    luv
    Debby

    SvarSlett
  6. Oh that is fabulous! Just adore the details. Kim

    SvarSlett
  7. Love the image and colours. Backgrounds fabulous. That charm is gorgeous too

    Thanks for joining in the fun with us this week at SCSC. Good luck in the draw

    Mel X

    SvarSlett