tirsdag 26. januar 2010

Jeg har begynt å tenke på konfirmasjon

Og i den anledning må det innbydelser og bordkort til. Jeg har lenge hatt en plan for hvordan jeg vil ha det, men godkjennelse fra hovedpersonen var også veldig viktig. Jeg laget noen eksempler så han fikk se, og det ble tommelen opp for disse ! Men jeg ble en smule skeptisk om det ble for "hardt", men vi ble enige om å gå for dette.
Og da jeg så igjennom noen utfordringsblogger i går fant jeg jammen meg en utfordring jeg kan være med på også. Hos Cupcake Craft Challenges var temaet: Matching Set.

På innbydelsene har jeg brukt grå og sort bazzill. Den sorte er embosset med Diamonds and dots fra QK. Mønsterark fra EK Success ; Harley-Davidson Diamond Plate som er kuttet ut med Nestabilities - Inverted Scalloped Circles. I øverkant og nerkant har jeg striper klippet ut fra Karen-Marie Klip; Konfirmasjon black. Teksten ( Innbydelse og navnene på bordkortene ) er skrevet ut på PC med fonten Mael.

Har stemplet en gitar fra Kreativ Hobby som jeg har klipt ut og festet med 3D puter.
Inni innbydelsene har jeg ett trykk fra hÄnglar malt med Distress Ink. Disse kommer til å bli i forskjellige farger så det blir litt variasjon når jeg maler :)
På side 3 skal jeg skrive ut en invitasjon etter hvert når vi har alt klart.

Baksiden blir helt enkel


Noen av bordkortene.

Kommer meg ikke stort lengre heller for jeg hadde bare to mønsterark. Derfor måtte jeg lete og finne ut hvor jeg hadde kjøpt de. Heldigvis hadde butikken mange flere slik at jeg kan få alle likens !

Når jeg blir ferdig skal det være ca 20 innbydelser og 45 bordkort. Men dette er artig så jeg ser fram til jobben !!

Ha en flott tirsdag !!!

Gode ønsker fra Berit

9 kommentarer:

  1. Himmel og hav så flott!!! Skal si du har litt av en jobb foran deg. Er nok kjempe fornøyde de som får disse nydelige innbydelsene;0)

    SvarSlett
  2. Disse var råstilige !! ... og jeg er enig med deg, mye, men kjempeartig jobb :o)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  3. Jøss så kule, litt av en jobb. Men det er det hvert disse var unike har ikke sett makan for å si det sånn. Disse hadde sønnen min digga, han hekta på rock. han er 6 så jeg har noen år på meg hehehe.
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Dette ble jo kjempetøft! Som vanlig ligger du et par hestehoder forran meg! :(
    Jeg må nok også gå i tenkeboksen snart, men venter til neste helg er overstått..

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. Great matching set, so different! Thanks for joining us at Cupcake!
    Hugs Shelly ;)

    SvarSlett
  6. Really well done! Have you played with us yet at The Play Date Cafe? We would SURE love to have you!

    SvarSlett
  7. A beautiful matching set for this weeks challenge at Cupcake...great choice of colours and images too...thanks for playing along with us this week :) Donna x

    SvarSlett
  8. What a beautiful matching set. The image is so cute and your colour scheme is gorgeous. Thanks for joining us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  9. Fy søren, dette var jo bare råtøfft! Kuleste bordkort og innbydelser jeg noen gang har sett!
    Yvonne :)

    SvarSlett