mandag 4. januar 2010

Nytt år, nye muligheter !

Ja, så er det nye året her. Mange blanke ark å fargelegge.
Har endelig fått funnet frem plassen min igjen etter at jeg måtte rydde bort tingene mine til jul.
Har sittet ett par kvelder i jula og fargelagt da, men i går måtte jeg bare lage ett kort !!
Da benyttet jeg muligheten til å lage ett kort til min niese som snart fyller år.

Fargeutfordringen fant jeg hos Sketchy Colors. De ville se fargene gul og rosa med detaljer i bronsje. Skissen jeg brukte fant jeg hos Sketch Saturday.



Jeg har brukt beige bazzill, mønsterark fra Maja Design, magic mesh, bånd, roser og metallpynt. Tekststempel fra Norsk Stempelblad og stempeltrykk fra hÄnglar malt med Distress Ink.

Inni kortet har jeg også brukt de samme mønsterarkene som foran, tekststempel fra Norsk Stempelblad, tall fra Diesel, magic mesh, bånd, retroflower-punch og bling. Alle kanter er svertet med Tea Dye.

Baksiden er enkel men holdt i samme stil.

Ett detaljbilde


Og kortet fra en annen vinkel

Klem fra Berit

4 kommentarer:

  1. Ååååååååååå,dette kortet var nydelig :-)Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort - lekkert oppsett!
    Takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken - lykke til!

    SvarSlett
  3. Synes kortet ditt var kjempesøtt. Lekkert pyntet !

    Takk for koselig kommentar :)

    Toi9

    SvarSlett