søndag 10. januar 2010

Nytt igjen !

Så har jeg prøvd meg på enda en ny ting. Å klippe ut deler å sette oppå stempeltrykket. Er det paper percing det kalles tro ? Artig var det iallefall.
Dette var månedskonk oppgaven til Scraphaugen. Ett forum jeg er medlem av.
Jeg brukte en skisse jeg fant hos Stamp Something.


Har brukt to nyanser av rosa bazzill. Mønsterark fra Maja Design, Sassafraslass og My Mind's Eye. Kjole, lue og sokker er klipt ut av mønsterarket fra Maja Design. Blomster fra Petaloo, roser, rondeller og charms. Teksten er fra en vandrepakke jeg har vært med på tidligere. Stempeltrykket er fra hÄnglar, malt med Distress Ink. Nestabilities - Labels three.



Har bare pyntet på side tre denne gangen. Brukt de samme arkene som foran.


Baksiden er også i samme stil.

Detaljbilde


Og fra en annen vinkel

Da vil jeg ønske alle en GOD NATT !

Klem fra Berit

1 kommentar:

  1. Absolutely adorable!! LOVE your take on the sketch and such pretty papers and flowers!! :) Thanks for joining us at Stamp Something this week! HUGS

    SvarSlett