søndag 4. oktober 2009

Endelig ett kort igjen

Det har vært en veldig travel uke dette så det har blitt lite med kreative aktiviteter. Men det ser litt bedre ut denne uka, så jeg håper det ikke blir så lenge til neste kort. Har så masse ideer men tiden strekker ikke til, foreløpig. Men altså, jeg har fått laget ett kort i ettermiddag. Jeg har brukt skissen fra Just Christmas and Birthday Cards.




Her er det brukt lysblå bazzill. Mønsterark fra Maja Design - Vintertid - Kyla og fra 3ndy papir - "blå desember". Snøfnugg fra QK. Stempeltrykk fra Magnolia malt med Distress Ink. Teksttrykk fra Kreativ Hobby. Kantene har fått en omgang med Faded Jeans.
Inni har jeg brukt ett tekststempel fra Norsk Stempelblad og de samme mønsterarkene som forsiden. Bak har jeg ett personlig stempel fra Scrapmagasinet pluss en bit fra 3ndy papir.
Resten av kvelden skal jeg tilbringe foran Tv'n og se fantastiske Rosenborg !!!
Klem fra Berit

2 kommentarer:

  1. Resultatet ditt ble mye bedre enn Rosenborg's.
    Flotte farger og det arket med swirlene var lekkert, og søkrystallene var en flott detalj.

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  2. Very pretty! I love the colors you used and the pretty snowflakes! Thank you for playing along with JCBC!

    SvarSlett