tirsdag 13. oktober 2009

Å jul med din glede...

Av en eller annen grunn blir det mest julekort nå for tiden, men det er greit å slippe det stresset før jul. Jeg fant meg ei skisse hos Creative Inspirations som jeg jobbet ut i fra. Hos Charisma Cardz ville de se: 1 bånd - 3 blomster - 3 mønsterark og 1 charm. Cute Card Thursday hadde: So charming, så da passet jo de to siste godt sammen.

Bildene er ikke av beste kvalitet, da de er tatt inne i kveld ;)


Jeg har brukt hvit bazzill. Mønsterark fra Ladybug And Friends; Let It Snow og Hot Chocolate. Og fra 3ndy Papir; Isroser. Jeg har embosset med Snowflakes fra QK. Blomster fra Artemio, rondeller, brads og bånd knytt som sløyfe. Fra den henger det en charm. Punch fra Martha Stewart - branch. Teksttrykk fra Norsk Stempelblad.Jeg har svertet kantene med Vintage Photo.


Inni har jeg stemplet med hjørnestempel fra Stempelglede. Har en bit som er embosset her også. Tekststempel fra Norsk Stempelblad.


På baksiden har jeg brukt clearstamps fra Autumn Leavs og mitt personlige stempel fra Papirdesign.

Kortet fra en annen vinkel



Ha en flott kveld !!!

Klem fra Berit

3 kommentarer:

  1. Gorgeous card!
    Thanks for joining us on CCT this week :)
    Hugs x

    SvarSlett
  2. Beautiful card. Thanks for joining us this week at Charisma Cardz.

    SvarSlett