onsdag 14. oktober 2009

Jeg har "funnet" en helt ny utfordringsblogg

Og de kom med sin første utfordring i dag !!! De heter The Pixie Cottage. Den første utfordringen er en flott skisse, og den har jeg da prøvd meg på. Jeg har også flettet inn flere utfordringer. Everybody-Art-Challenge har Shapes or Punches som tema og Stampavie and more har Christmas.

Jeg har brukt et flott stempel fra Sarah Kay og malt det med Distress Ink. Mønsterark fra Flair Designs; Peppermint stick og Caroling Words Paper. Dyreansiktene er klippt ut fra en rest jeg hadde. Tekststempel fra Kreativ Hobby. Snowflakes fra QK, som er festet med 3D puter. Kantene er svertet med Vintage Photo.
Produsenten på teksttrykket inni er jeg usikker på. Her er også snowflakes fra QK og jeg har brukt Nestabilities på "skriveplassen".
Bak har jeg ett stempel fra Kreativ Hobby og mitt personlige stempel fra Scrapmagasinet. Ett snøflak her også :)


En annen vinkel


Da oppfordrer jeg flere til å hive seg med på utfordringen til The Pixie Cottage ( og de andre også for den del ). Kortlaging er GØY !!!

Klem fra Berit

13 kommentarer:

  1. Wow! Fantastic card. I love the vintage feel. Thanks so much for playing with us at The Pixie Cottage!

    SvarSlett
  2. I love your card and that stamp is one of my favorites for Christmas. Wonderful!

    SvarSlett
  3. Very cute! I love those snowflakes :) Thanks for playing with the Pixies! :)

    Cheers!
    Kristen

    SvarSlett
  4. What a wonderful card Berit, so festive and a perfect interpretation of the sketch too!
    Thanks so much for joining our first challenge at The Pixie Cottage!
    Hugs Tara xx

    SvarSlett
  5. WOW...that is just way too cute!! I love the little kitty circles and those snowflakes are awesome. Great job on the sketch and thanks for participating in our challenge. Hope to see you again!!!

    SvarSlett
  6. Wonderful job!
    Fabulous image and I love the paper choices.
    Thanks for playing in our 1st challenge at The Pixie Cottage!

    SvarSlett
  7. Så flott at du ville være med på vår aller første utfordring i the Pixie Cottage.

    Kortet er kjempeflott både utenpå og inni!

    Og vi håper at du blir med oss videre også =)

    SvarSlett
  8. What a wonderful card! Your coloring is beautiful. Thank you so much for joining in the challenge at the Pixie Cottage!
    ~Pam
    http://stampsinc.blogspot.com/

    SvarSlett
  9. Your card is very pretty! Such pretty design paper and awesome image! Thanks for playing along with us Pixies!
    hugs
    Risa:)

    SvarSlett
  10. What a great card!!!
    I love the details and the papers you have used!!

    Thanks for joining us at stampavie and more.

    Hugs Ivi

    SvarSlett
  11. Så nydelig julekort du har laget!
    Flott malt motiv og fine julefarger.
    - Jeg gleder meg også til å lage julekort med mitt Sarah Kay - nissestempel.....*LOL*
    Takk for at du deltar hos Stampavie and More denne uken.
    God helg!
    Klem, Anne -:)

    SvarSlett
  12. wonderful card berit
    thanks for joining us at stamapvie & more
    xoxo BA

    SvarSlett