søndag 18. oktober 2009

Snart halloween...

...og det er flere blogger som har det emne som sin utfordring. Jeg har ikke helt tatt innover meg denne tradisjonen ennå, så jeg sitter bare på gjerdet å ser på. Hadde liksom ikke tenkt å lage kort heller til dette temaet. Ikke hadde jeg noe som passet til heller, trodde jeg. Men da jeg kikket gjennom det jeg har, fant jeg noen die cuts og ett ark som kunne passe !
Fikk også noen stempeltrykk fra min søster, så da var det ingen vei utenom :)

Skissen jeg brukte fant jeg hos Sketch and Stash Challenge. Hos Cute Card Thursday hadde de: Spook Fest , hos Stamptacular Sunday Challenge SPOOKtacular og hos One Stop Craft Challenge og Kort-o-mania ( Danmark )var det Halloween. Jeg hadde som sagt dykket dypt i sakene mine for å finne saker som passet til ( ark og die cuts ) og akkurat "Dig Deep" var utfordringen til Secret Crafter Saturday Challenge.

Og her er det enkle kortet.

Jeg har brukt sort og orange bazzill. Mønsterark fra Creative Imaginations - Who's There ?. Bånd, die cuts og edderkopper. Spindelvevet i hjørnene har jeg tegnet selv. Stempeltrykk fra The Pixie Cottage, malt med Distress Ink.

Er han ikke søt da ???


Inni kortet ble det bare helt enkelt. Noen die cuts og en edderkopp pynter opp litt.

Baksiden har rester fra mønsterarket, mitt personlige stempel og en die cut.

Og fra en annen vinkel

Klem fra Berit

25 kommentarer:

  1. hold da op hvor er den bare herlig,det lille græskar der er sååå herlig.

    1000000 tak for at du deltager på Kort O Mania

    SvarSlett
  2. Kjempeflott halloween kort!
    Søtt stempel:)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania.

    SvarSlett
  3. lovely

    thanks for joining us this week on SCSC :)

    Hugs Jane x

    SvarSlett
  4. Kjempefint kort. Morsomt med ting man finner på å tegne selv. Tusen takk for at du deltar.

    SvarSlett
  5. Great card! That image is just the cutest ever! The sentiment is perfect!
    Thanks so much for joining us at SSC this week! Hope to see you again next week!
    Dee

    SvarSlett
  6. Se der ja! Flott kort med det søteste stempeltrykket for halloween. Du må få laget en link til The Pixie Cottage også!!

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  7. beautiful card love the cute image thanks for joining us at scsc and sketch and stash hugs Jill xx

    SvarSlett
  8. så flott kort du har laget.
    takk for at du deltar hos Kort o mania.

    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  9. Oh how cute is your image and your card is fabulous thank you for taking part at ssc

    SvarSlett
  10. Kjempeflott halloween kort!
    Takk for at du deltar hos SSC denne uken:)

    SvarSlett
  11. kjempe flott halloween kort du har laget! Det motivet er jo bare sååå søtt!
    tusen takk for at du deltar hos oss i kort'o'mania :)
    klemmmm

    SvarSlett
  12. Berit, this card is amazing. I love how you finished the inside of the card. The stamp of the little pumpkin baby is adorable. Thanks for joining us at SSC.
    Hugs xx
    Carolyn

    SvarSlett
  13. A fabulous card Berit, such a cute little pumpkin!
    Thanks for joining in with Sketch & Stash.

    SvarSlett
  14. For et herlig halloween kort! Kjempesøtt stempel og så flott gjennomført kort på alle sider!

    Takk for at du deltar i utfordringen hos SSC!

    Klem, Line

    SvarSlett
  15. Fab card!
    Thanks for joining us at the SCSC Challenge!
    Helen x

    SvarSlett
  16. Great card! Love the webs around the corners! Thanks for joining us at SSC this week. Hugs, Sem x (SSC DT)

    SvarSlett
  17. Heia!
    Så stilig! Imponert over de fine kortan!
    Ønske dæ en fortsatt kreativ høst!! (",) Klæm fra tante Karin

    SvarSlett
  18. That little pumpkin is soooo cute! I love the webs in the corners too. Thanks so much for sharing in the fun at SSC:)

    SvarSlett
  19. I adore your spooky card Berit!
    Thanks so much for joining us at Sketch and Stash!
    Love Becky xx

    SvarSlett
  20. Like your card and image :-)
    Thanks for joining us at SSC this week.

    SvarSlett
  21. A great halloween card. Thanks for joining us at SSC.

    Liza x

    SvarSlett
  22. You card is so cute! I love the stamp!!! Thanks for joining us at the SSC.

    SvarSlett
  23. Love the background on your card! Great job on this weeks challenge!
    It's "spooktacular" that you could join us this week at the Stamptacular Sunday Challenge! Be sure to join us on 10/25 for extra prizes and extra fun!
    Pleasantly,
    Paula

    SvarSlett
  24. Lovely creation..2 Cute to spook..Thanks for joining us at SSC.See you tomorrow for October Bonus fun day
    Hugs
    Piali

    SvarSlett