torsdag 15. oktober 2009

Høsten har tatt ett godt grep om oss

Ja det er vel ikke til å unngå denne høsten heller. Litt koselig er det jo å sitte inne, tenne lys og fyre i ovnen. Og kanskje høre regnet tromme på vinduene. Da koser jeg meg med kortlaging !!!
I går kveld fikk jeg laget dette kortet. Jeg fant flere utfordringer som det kunne passe til.
Stamp Something: Brown
Stampin for the weekend: orange - brown - leafy green
Saturday Challenge: Autumn Colours
Roses On Paper: Orange - brown - green
The Pink Elephant: Fall


Jeg har brukt: grønn bazzill. Mønsterark fra Crate Paper; Kelp og Sand - og fra My Mind's Eye; Unconditional love. Velvet ribbon fra Panduro. Die cuts - leaf - fra QK, og en metallsommerfugl.


Inni har jeg trykt et stempel fra Kreativ Hobby og tekst fra Norsk Stempelblad. Lønnebladene er kjøpt på Nille. Skriveflaten er trykt ut med Nestabilities.


På baksiden er det mønsterark fra My Mind's Eye og mitt personlige stempel.

Og så til slutt en litt annen vinkel


Takk for at du kikker ! Legg gjerne igjen en kommentar når du er her :)

En høstklem fra Berit

4 kommentarer:

  1. Super card. I love this Tilda she suits this card perfectly.

    Thanks for joining us at SFTW this week. Good Luck!!

    Hugs
    Penni
    X

    SvarSlett
  2. Lekkert kort, Berit:O) Tilda er kjempe søt, herlige ark og det båndet er nydelig!
    Takk for at deltar i SFTW utfordringen, lykke til.
    Nancy;O)

    SvarSlett
  3. Lovely card, love the sweet Tilda and beautiful colours.
    luv
    Debby

    SvarSlett
  4. Dette var fantastisk nydelig Berit!
    Kjempefine farger og en veldig søt Tilda..!:)

    SvarSlett