søndag 18. oktober 2009

Nok et julekort

Det er greit å være godt i gang med julekortene. Husker fra i fjor at det ble litt stress med å lage de mot jul, men det håper jeg å få slippe i år. Ikke alle fikk hjemmelaget kort heller, men det håper jeg å få gjort noe med i år.

På dette kortet brukte jeg en skisse jeg fant hos Stamp with fun. Whiff Of Joy ville se Die Cut og Charisma Cardz ville ha: It's So Distressing. Mitt kort ble slik



Jeg har brukt mørkeblå dots bazzill. Mønsterark fra Ladybug and friends; Let It Snow og Holiday. En remse hvit bazzill som jeg har brukt punsh fra Martha Stewart på og svertet med Tea Dye. Snøfnugg fra QK og brads. Stempeltrykket er fra Whiff Of Joy og er malt med Distress Ink. Tekst fra Panduro.



Inni har jeg det bare enkelt denne gangen. Jeg har det samme mønsterarket som framsiden, et snøfnugg fra QK og noen sølvstjerner.



Baksiden fikk også en bit fra mønsterarket og mitt personlig stempel.

Klem fra Berit

6 kommentarer:

  1. Nydelig julekort, godt å være i gang med de.

    SvarSlett
  2. Kjempefint julekort. Bazzill med polka dots er dekorativ.

    Nå kommer jeg ikke tilbake før du har avlagt en visitt! Så det så...

    Klem fra lillesøster

    SvarSlett
  3. A beautiful card berit, the image is so cute and I love the icy colours and all the pretty details.
    Thanks for joining us this week at the WOJ challenge. Debbie x

    SvarSlett
  4. Very stunning card. Love the clean lines. Thanks for joining us at Charisma Cardz.

    SvarSlett
  5. Thanks so much for taking part in my challenge this week and joining us at Charisma Cardz!!!

    Karen B

    SvarSlett
  6. Olá amiga!
    Conheci seu cantinho e amei!...
    Lindo, criativo, alegre e inspirador.
    Parabéns pelo seu trabalho!
    Espero você em:
    magiadaines.blogspot.com
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira - Brasil

    SvarSlett