søndag 25. oktober 2009

Og da ble det endelig ett kort i dag også

Trodde at denne dagen skulle bli rolig og at jeg fikk masse tid ved bordet mitt.
Men så er det spørsmål om å kjøre hit og kjøre dit av guttene. Og da stiller jo mor opp :)
Men innimellom da, så sitter jeg litt og da blir det jo noe til slutt.
Dagens kort er laget til en skisse jeg fant hos Mojo Monday og ble selvfølgelig ett julekort. Hos Winter Wonderland var det "åpent temaFet" denne gangen, så da "slenger" jeg meg med der også.


Jeg har brukt craft bazzill. Mønsterark fra Bo Bunny, 2 stk blonder, MA punch og tekst fra Kreativ Hobby. Stempeltrykket er fra hÄnglar og er malt med Distress Ink. Har brukt glitterlim rundt kanten på hjertet.

Nærbilder av den flotte gutten


Baksiden har en bit av mønsterarket, "kvister" og mitt personlige stempel.

Da skal jeg se om jeg får meg ei time ved bordet mitt igjen, før jeg skal ut å hente "gutta boys".

Klem fra Berit

9 kommentarer:

  1. Berit ... this is a beautiful card. I love how you've decorated the inside and the back!

    Thank you for joining us at Winter Wonderland.

    Teri xx

    SvarSlett
  2. Flott kort! Den søte gutten har du fargelagt flott også! =)

    Klæm

    SvarSlett
  3. Dette var virkelig et nydelig kort!
    Er imponert over hvor produktiv du er!
    Du lager utrolig mye lekkert!:)
    Klem Maria

    SvarSlett
  4. Very beautiful card - love the image.

    Lynda xxx

    SvarSlett
  5. Hi Berit

    this is so pretty with the details you have added, love the colour choice! thanks for joining us at ww

    Joey.x

    SvarSlett
  6. Beautiful Card! Love all the detail you put into it.
    Thanks for playing at Winter Wonderland this week.
    Hugs,
    Teri x

    SvarSlett
  7. Absolutely divine!! I love the richness of that paper and your image is adorable! :o) xx

    SvarSlett
  8. Great colours on this card. THanks for joining us at Winter Wonderland Hugs Pascale

    SvarSlett