torsdag 27. august 2009

Da ble det ett kort i dag også !

Visste ikke helt om jeg hadde tid i dag til å lage et kort, men når man først begynner så kan man ikke stoppe. Det går jo litt lettere også når man har en skisse å jobbe ut i fra. Og den skissen jeg jobbet med fant jeg hos A Spoon Full of Sugar. Jeg har brukt et trykk fra Hänglar. Det malte jeg med fargene rosa og grå, som var utfordringen hos Stampin' for the Weekend. Det er en flott fargekombinasjon synes jeg ! Dette kan brukes som ett vennekort så da kan jeg bli med på utfordringen til Creative Inspirations som var; Friendship card.



Bilde av blomstene. Jeg har "rullet" litt på hvert kronblad slik at de står litt oppover

Kortet fra en annen vinkel

Og på baksiden

Jeg har brukt grå bazzill. Mønsterark fra My Mind's Eye og BasicGrey. Stempeltrykk fra Hänglar og Stänglar, malt med Distress Ink. Teksten er fra en vandrepakke. Retro Flower punch i tre forskjellige størrelser. Charms, rondeller og brads. Inne i kortet er det tekster fra Norsk Stempelblad. Alle kanter er svertet med Vintage Photo.

Klem fra Berit


8 kommentarer:

  1. Beautiful card! Fabulous papers and flowers. I love the cute image, great colouring.

    Thank you for joining us at SFTW and good luck! :)
    Vanja

    SvarSlett
  2. Hi Berit, your card is wonderful, I love the papers and the punched flowers, beautiful charms and spacers, the Hanglar image is adorable and colouring brilliantly too. Thank you for joining us with this weeks SFTW challenge, good luck xx vicki xx

    SvarSlett
  3. Lovely card Berit, I love the Hanglar girl image you've used and colored in soft colors, great layout with the papers and your flowers look great with the distressing on the edges. Thank you for joining in this week at Stampin' for the Weekend, good luck and I hope you join in with many more of our weekly challenges.
    hugs
    Donna xx

    SvarSlett
  4. Lekkert kort, Berit:O) Blomstene er kjempe flotte. Nydelige mønster ark, og hÄnglar jenta er kjempe søt.
    Takk for at du deltar i denne ukens SFTW utfordring, masse lykke til!
    Nancy;O)

    SvarSlett
  5. This is gorgeous and a great take on this weeks sketch,Thanks for playing along with ASFOS,Hugs Debbie x

    SvarSlett
  6. What a lovely card, thanks for playing with my sketch
    Hugs, Sonja xx

    SvarSlett
  7. beautiful card! and great details. love those flowers! rach xx

    SvarSlett