tirsdag 25. august 2009

Ei søt jente

Dette er første gangen jeg bruker ett stempeltrykk av en Gorjuss-jente. Hun kom med en vandrepakke. For jeg er ikke en heldig eier av et slikt stempel. Men det håper jeg å få gjort noe med snart ! Fargene jeg har brukt er tatt fra denne utfordringen hos Color Throwdown


Jeg brukte skissen til Sketch Saturday som ser slik ut



Stamp Something vil se masse bursdagskort denne uken, så jeg heiv meg med der også !!
Når jeg blandet disse utfordringen ble dette resultatet


Ett nærbilde av blomstene




Innsidene fikk også noe mønsterpapir


Og som vanlig; mitt personlige stempel på baksiden



Og ett siste bilde fra en skrå vinkel

Jeg har brukt turkis og coralfarget bazzill. Mønsterarkene er fra 3ndy papir; Firkløver. Trykket er stanset ut med Nestabilities - labels four. Stempeltrykket er fra Gorjuss Girls og er malt med Distress Ink. Tekststempelet er fra en vandrepakke, så jeg vet ikke produsent. Blomstene er fra Prima. Jeg har brukt rondeller og brads inni blomstene. En charms er festet til den ene blomsten. Har brukt Martha Stewart punch - doily lace på den coralrøde bazzillen.

Tirsdagsklem fra Berit

2 kommentarer:

  1. Such a pretty card Berit. Love the image you've used and the colouring also. Pretty papers and details to. Hugs Michele x

    SvarSlett
  2. WOW! look at all the work you've done, such a beautiful card *claps*
    Thank you for joining us this week
    Jo xx

    SvarSlett