lørdag 22. august 2009

To søte små mus

Cupcake Craft Challenge feirer ett år og vil ha "Something Sweet". Gjerne supplert med "cupcake". Da var det ingen vei utenom disse søte musene fra House Mouse. Jeg fulgte en fargeutfordring hos Roses on Paper Challenge; orange, brun og rød. Skissen fant jeg hos Crafts 4 eternity.


Og innsiden



Jeg har skrevet ut en kjempegod oppskrift på muffins og limt inn



En enkel bakside, med mitt personlige stempel

Jeg har brukt brun bazzill. Mønsterark fra My Mind's Eye, Basic Grey og fra restebunken. Magic Mesh. Stempeltrykk fra House Mouse, malt med Distress Ink. Teksttrykket er fra en vandrepakke jeg har vært med på, så produsenten vet jeg ikke. Alle kantene er svertet med Valnut Stain.

Ha en fin lørdagskveld !!!

Klem fra Berit

7 kommentarer:

  1. Great colours you have used and your card is lovely. thanks for joining us at C4E.

    Suzette

    SvarSlett
  2. Berit,
    Love your cute card. The colour scheme is fab! What a great idea to put a recipe inside. I love muffins, but I need a translation to make these myself! Thanks for joining us this week at C4E.
    Hugs,
    Andie xx

    SvarSlett
  3. Excellent image and a beautiful card. Love the inside too. Thanks for joining us at c4e this week. Good luck.
    Pinky

    SvarSlett
  4. Hi Berit, what an adorable card. I love the 'sweet' image and your colouring is fab. Great papers and layout too. Thanks for taking part in our birthday celebrations over at CCC this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  5. Hei Berit, så flott kort og kjekt med oppskrift på innsiden av kortet, jeg vet liksom aldri hva jeg skal ha på den siden jeg!! :) Kikk innom bloggen min så ser du nok noe gøy!! ;)

    Klem Ida

    SvarSlett
  6. This is such a sweet card. Thanks for joining in with our birthday celebrations at CCC.

    Liza x

    SvarSlett
  7. beautiful card Berit! love the recipe idea! thanks for joining us at c4e hugs mx

    SvarSlett