søndag 16. august 2009

Gode venner...

...fortjener et kort iblant, men det blir så alt for sjeldent gjort noe med ! Her har jeg laget ett, så blir det en oppgave til meg selv at det ikke blir liggende for lenge. Jeg fant meg en fargeutfordring hos Cupcake Craft Challenges: brun - blå - grå. Er vel egentlig på kanten med det grå, men etter å ha sett på inspirasjonskortene fra DT'ene, mener jeg at jeg er innenfor kravet. De hadde også en skisse som du skulle inspireres av. Jeg kom frem til dette



Ett nærbilde av blomsten og sløyfa

Jeg har brukt følgende: Brun bazzill. Mønsterark fra Dream Street Papers; All Dolled Up, BasicGrey; Marrakech palace blue, Webster's Pages; Coco collection "Fresh baked". Har brukt Martha Stewart punch på det blå arket. Rose og bånd. Pearls fra Kaiser Scrapbook. Tekststempelet er fra Stempelglede. Kantene er svertet med Valnut Stain.

1 kommentar:

  1. Fantastic card Berit, you have done such a wonderful job with this weeks sketch and colour theme, such a fab image too! So pleased you could join us this week at CCC :) Donna x

    SvarSlett