onsdag 26. august 2009

Kort-o-mania bidrag

Da får jeg vel legge ut forrige ukes bidrag fra Kort-o-mania på Scrapping.no. Oppgaven lød på; sommerfugler. Jeg visste med en gang hvilket stempeltrykk jeg skulle bruke, så det var bare å velge hvilke ark jeg skulle gå for. Måtte jo male trykket etter fargene på arkene. Ble egentlig ganske så fornøyd selv, og det fikk også noen stemmer !
Ett detaljbilde av blomstene
Jeg stemplet en sommerfugl under hver av sommerfuglene fra Karen Marie Klip.

Innsiden fikk også litt stempeltrykk


Jeg har brukt to nyanser med lilla bazzill. Mønsterark fra My Mind's Eye. Alle stempel er fra Built-A-Frame fra Prima Marketing. Roser fra ebay og kvistene rundt er punch fra Martha Stewart - branch. Sommerfuglene er fra Karen Marie Klip. Stempeltrykket er fra Magnolia og er malt med Disterss Ink.

2 kommentarer:

  1. Hei hei, kjempe fint kort. Likte fargene veldig godt.
    Har sett på bloggen din, du lager så mye lekkert:-)

    SvarSlett
  2. Lekkert kort! Jeg likte fargene og sommerfuglene!! De er nydelige. Flott innside har du også laget.

    Klem fra lillesøstra

    SvarSlett