torsdag 20. august 2009

Days Gone By

Dette ble ett litt annerledes kort enn det jeg vanligvis lager. Men det er artig å prøve noe annet også innimellom ! På dette kortet har jeg fått samlet fire utfordringer. Daring Cardmakers ville se blonder. Jeg fulgte den flotte skissen til Friday Sketchers. Stampin' for the Weekend hadde; Days Gone By. Er vel kanskje på kanten denne hva stempling angår, men rammen er stemplet pluss en liten tekst. Så jeg tar sjansen på at dette går :) Den siste jeg klarte å få med er Pollycraft Monday Challenge. De vil se bruk av favoritt ting. Jeg har for tiden dilla på roser, så det er min favorittgreie nå. Når jeg mikset dette sammen ble kortet slik:



Mine flotte roser




Og en litt annen vinkel

Jeg har brukt følgende:

Brun bazzill. Mønsterark fra Crate Paper, BasicGrey og My Mind's Eye. Tag med tekststempel fra Norsk Stempelblad. Metallpynt og charms. Blomster fra Prima. Roser fra ebay. Blonder. Bildet er en vertinnegave fra vandrepakken jeg startet. Stempelet jeg brukte rundt kanten er fra Build-A-Frame fra Prima Marketing. Kantene er svertet med Valnut Stain fra Distress Ink.

Klem fra Berit

10 kommentarer:

  1. Hiya Berit, this is such a gorgeous creation, so perfect for this weeks SFTW challenge. The colours are beautiful, as is the image and what a lovely selection of embellishments you have used. Thank you for playing along, good luck xx vicki xx

    SvarSlett
  2. Herlig kort, Berit:O) Nydelig den rammen, lekkert bilde og dekor.
    Takk for at du deltar i denne ukens utfordring hos Stampin' for the Weekend. Masse lykke til!
    Nancy;O)

    SvarSlett
  3. What a beautiful Vintage card Berit, love all the papers you've used and the lace, pluse the use of the tag, and your flowers are fabulous.
    Thank you for participating in the "Stampin' for the Weekend" challenge this week.. Good luck and we hope you'll continue to join in on the challenges on a weekly basis. Have a wonderful day.
    Donna xx

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert kort, og så flink du er til å kombinere så mange utfordringer!

    SvarSlett
  5. such a a beautiful vintage creation...thanks for joining us at pollycraft:)

    sue
    xx

    SvarSlett
  6. This is absolutely stunning - thank you so much for joining in with the Daring Cardmakers

    SvarSlett
  7. Stunning card...really beautiful.
    Thanks for joining us at Pollycraft & good luck.
    Emma x

    SvarSlett
  8. So beautiful!
    Thanks so much for joining us at Pollycraft!
    Love Becky xx

    SvarSlett
  9. Oh this is so pretty, i love everything about it!
    Thanks for joining us at pollycraft!
    Paula x

    SvarSlett
  10. Stunning card, love the vintage look :)

    Sian
    X

    SvarSlett