lørdag 15. august 2009

Kort - o - mania

Scrapping.no har høstens omgang av Kort-o-mania begynt. Det vil si at det kommer en ny oppgave hver mandag i 12 uker. Der er det mange forskjellige oppgaver og vanskelighetsgrader. Noen oppgaver faller mer i smak enn andre, men det er jo litt av utfordringen at ikke alt skal være like enkelt og artig. Den første oppgaven hadde en skisse som vi skulle inspireres av. Samtidig skulle vi bruke høstfarger. Og akkurat det hadde jeg glemt mens jeg laget kortet. Satt bare å kikket på skissen jeg.... Men jeg mente jeg berget allikavel med de fargene jeg hadde brukt, og det ble godkjent :)

Jeg har brukt brun bazzill. Mønsterark fra Paper Pad fra BasicGrey - Periphery. Produsenten av stempeltrykkene vet jeg ikke, da jeg fikk trykk de opp på et treff jeg var. Det ene er stanset ut med Nestabilities. På siden av trykket er det to rondeller.

3 kommentarer:

  1. What a sweet card! I love the colors, it's different for a girl! Thank you for the compliment!

    SvarSlett
  2. Hei! For et flott kort!!
    Herlig stempel og stilige farger!
    Takk for besøket i bloggen min,det er alltid hyggelig:)
    Ha en flott søndag:)

    Klem,Kari:)

    SvarSlett
  3. love the colours you used , great card
    AllisonX

    SvarSlett